KáVéDaRáLó

Utazás a mesébe, beszélgetés. Engedd el a fantáziád, légy kreatív és nyitott. Foglalj helyet nálunk, és egy finom kávé mellett mondd el, hogy mit gondolsz. Mert itt nem az számít, hogy mit tanultál, hanem az amit érzel...

Friss topikok

  • : Áááá, de jó! Akkor ide is bemásolom a kommentemet. :-))))))) (Ott van egy kép is ... ;-)))))))))) ... (2008.07.07. 22:59) Olvasva álmodozom
  • Angel: Doris, akkor jó címre küldtem el régebben a már a meghívót! :-) Jaja, én már beszereztem a könyvet... (2008.04.16. 11:42) " Hold köve ront, nap köve gyógyít"
  • : Doris: válasz a blogomnál. (2008.04.15. 13:33) "Fura dolgok történnek ma"
  • Doris, a komisz: Nem, nem Huxley, ide mindent. Gyanítom, a komment itt olyan lesz, mint egy jó kis kerekeasztal bes... (2008.04.13. 09:22) Első ránézésre...
  • szocsaba: Kedves Doris! Köszönjük, hogy felhívtad a figyelmünket erre az oldalra. Nagyon ötletesnek találju... (2008.04.10. 16:26) A KáVéDaRáLó...

Linkblog

Üdvözlet

2008.04.09. 15:35 - Réti Gergő

                          
 ITT HAMAROSAN IRODALMI KÁVÉHÁZ NYÍLIK


Közösen olvasunk, és beszélgetünk könyvekről.
Elsőként Böszörményi Gyula: Gergő és az álomfogók című meséjét kezdjük boncolgatni.




Nos, még dolgozunk a design- on és a témán, de azért szívesen látunk már most is.










Addig is, míg elkészülünk, kérlek, fogadj el egy finom kávét.





Hamarosan olvashatsz néhány előkészítő információt az íróról, a Gergő könyv(ek) születésének hátteréről. Ez pont elég idő lesz ahhoz, hogy ha van kedved, beszerezd a regényt, s azután velünk révülj a Világfára egy varázslatos világba.

Addig is pihenj meg nálunk, és várunk vissza.


A bejegyzés trackback címe:

https://alomfogok.blog.hu/api/trackback/id/tr99418509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.04.09. 19:31:01

Amíg a regényről több infó nem jön, érdemes ide benézni:
alomfogo.hu
És még egy érdekeség: a regény megjelenése után elindult egy országos projekt gyerekeknek, amely alapvetően tudományos levelezőversenyként indult el. Nem tudom, mi lett a sorsa, régen nem hallottam róla, ha valaki tud valamit, várjuk az infókat.

2008.04.09. 20:19:08

És egy kérdés: Gyuláékat értesíthetem-e erről a blogról?

2008.04.09. 23:31:20

Ááá, alakul. :-)))))))))) Igazából alapból gonoldni kellett volna arra, hogy ha Gergőn túl leszünk, lesz más olvasnivaló is. :-)))))))))))) De nem baj, a blog címe jelzi az eredetet.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.09. 23:44:43

Kicsit belepiszákáltam Doris eredetijéba, remélem nem bánja, de azt hiszem így jobb lesz, mert jelzi, hogy nem csak egy mű lesz a téma. :-)
Milyen a külső? :-$ de őszintén?:-$

2008.04.10. 00:27:07

Tetszik, de velem célt tévesztettél a kérdéssel, mert engem abszolute hidegen hagy a külső. A tartalom érdekel. Igazából ezért is nem ajánlkoztam a profilgyártásra. Tartalomhoz bármikor bármit, de a külső... Brrrrrrrrr. Nem érdekel.

2008.04.10. 00:28:02

A cím az nagyon találó, meg kell állapítsam. :-))

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.10. 00:30:25

Persze, de azért a jó külső figyelemfelkeltő... :-)
Meg próbáltam igazítani a címhez is, amit választottam, a szerkesztésben szabad kezet kaptam, az írást úgyis együtt visszük! :-)

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.10. 00:33:06

Csak a helyesírás nem megy már! :-D
Azt hiszem kissé elfáradtam ma, lehet nem ártana mostmár aludni! :-)

Huxley · http://tarsfuggo.blog.hu 2008.04.10. 05:00:51

Gartulálok az új blogotokhoz! Sok sikert kívánok nektek, sok remekművet, és ami igazán lényeg nagyon sok olvasót (olyanokat, akik nem csak a blogot olvassák, hanem az ajánlott műveket is!)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.10. 05:04:24

Angel: Istenkirály vagy! Ez így nagyon jó, és reméljük, hogy tényleg menni fog. Ezt is végig csináljuk, és lesz következő könyv is.

Kelgyo: Addig szerintem várjunk az értesítéssel, amíg látjuk, hogy egyáltalán működik-e. Ha mondjuk folyamatosan kerül föl tartalom, beindul az élet, akkor nem bánom, ha tudnak róla.

Elf 2008.04.10. 07:16:02

Gratuláció :)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.10. 09:03:03

Sziasztok!
Szerintem is jobb ez a cím. Nos én még nagyon nem akarok komentálni, hiszen most hallottam elöször erről az íróról, de mihelyt bepotolom hendikepemet, lesz ám mondanivalóm.


süti beállítások módosítása