KáVéDaRáLó

Utazás a mesébe, beszélgetés. Engedd el a fantáziád, légy kreatív és nyitott. Foglalj helyet nálunk, és egy finom kávé mellett mondd el, hogy mit gondolsz. Mert itt nem az számít, hogy mit tanultál, hanem az amit érzel...

Friss topikok

  • : Áááá, de jó! Akkor ide is bemásolom a kommentemet. :-))))))) (Ott van egy kép is ... ;-)))))))))) ... (2008.07.07. 22:59) Olvasva álmodozom
  • Angel: Doris, akkor jó címre küldtem el régebben a már a meghívót! :-) Jaja, én már beszereztem a könyvet... (2008.04.16. 11:42) " Hold köve ront, nap köve gyógyít"
  • : Doris: válasz a blogomnál. (2008.04.15. 13:33) "Fura dolgok történnek ma"
  • Doris, a komisz: Nem, nem Huxley, ide mindent. Gyanítom, a komment itt olyan lesz, mint egy jó kis kerekeasztal bes... (2008.04.13. 09:22) Első ránézésre...
  • szocsaba: Kedves Doris! Köszönjük, hogy felhívtad a figyelmünket erre az oldalra. Nagyon ötletesnek találju... (2008.04.10. 16:26) A KáVéDaRáLó...

Linkblog

Bevezető helyett

2008.04.11. 18:21 - Réti Gergő

 AngelRégi álmom, hogy tagja legyek egy író-olvasó klubnak, ahol az emberkék, akár egy kávézóban, szabadon összejönnek és beszélgetnek, egymás tapasztalatait, elképzeléseit végig hallgatják, kommentálják, néha még ihletet is adhatnak egymásnak.

Miért is ne?

Én nem szégyellem elmondani, a múlt héten még nem hallottam Böszörményi Gyuláról, ma már róla olvasgatok és várom, hogy kézbe kapjam „Gergő és az álomfogók” című könyvét.

Hogyan vall magáról az író?

„Írók betűin lovagolva jártam be messzi tájakat, utaztam földön, vízen, levegőben, világűrben és álomvilágban, mert a sors(-om) úgy hozta: a saját lábamon ezt nem tehettem.”

Ez nagyon tetszett. Ha neki sikerült, nekem miért ne, ( vagy nektek) sikerülne?

Megvallom, amikor eleinte azt hallottam, hogy ez a könyv amolyan Harry Potter egy kicsit húztam a szám. Jó, jó, láttam én a Potter filmeket, izgalmasak, de inkább a fiaimnak valók.

Aztán jött Doris barátnőm, aki olyan szépen beszélt pölö a Gyűrűk ura- ról, hogy kezdtem egészen más színben gondolkozni. Én, amikor a filmet láttam, csak azt valósítottam meg belőle, hogy mennek, mennek, és harcolnak, harcolnak végeláthatatlan.

Lehet, hogy csak néztem, és nem láttam?

Remélem a Gergőt jobban, fogom érteni és értékelni.

Sőt, azon gondolkozom, hogy a családot is be fogom vonni. Addig-addig mesélek majd nekik, hogy kedvet kapjanak az olvasásra (itt inkább a fiaimra gondolok). Ha már fantasztikus meséket akarunk, akkor legyen az egy magyar írótól, keverve egy kis történelemmel, ősi hagyományok felelevenítésével.

Aki esetleg kedvet kapna az olvasásra, meghívom legyen a kávézónk visszajáró vendége.

Jó olvasást mindenkinek.

by Gilyankata

A bejegyzés trackback címe:

https://alomfogok.blog.hu/api/trackback/id/tr21421604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása